divendres, 28 de maig del 2010

Tot està per fer, i tot és possible!

Avui començo a escriure amb aquesta frase de Miquel Martí Pol, perquè avui és el dia del congrés comarcal del Bages, i queden ben poques hores per triar els què duran dos anys seràn els capdavanters d'aquest projecte.

Jo em presento, sí, em presento com a secretària d'organització i finances, i personalment és tot un repte, no és el mateix tenir un càrrec en un poble, què d'una comarca, però m'ho prenc amb ganes i em fa molta il·lusió, ja què em ve molt de gust treballar amb l'executiva que és presenta, penso què són molt treballadors, i què junts podem fer molta feina, perquè lo principal és posar-hi ganes, i no ens en falten !

Estic al local d'ERC Manresa, on es celebra el congrés, m'ha tocat pringar, però tot el què havia de fer, ja està acabat, i tenia ganes d'escriure una miqueta al bloc.

Aixì doncs us deixo amb la nova entrada, i per últim vull dir què, sí, tenim moltes coses a fer, però ho aconseguirem, a poc a poc, com les formiguetes, perquè tot està per fer i tot és possible!

2 comentaris:

  1. Molts ànims i molta sort Sònia!
    Ja saps, com et vaig dir el dia del concert, que estic aquí pel què faci falta!!!!!

    Endavant i força! ;p

    ResponElimina
  2. M'agrada molt el teu bloc, Sònia!Junts i juntes podrme enjegar aquest projecte, aprenent del passat i mirant cap al futur...Fent referència a martí i Pol....

    "Jo hi sóc si també vols ser-hi
    tan sols per fer un camí junts,
    pel goig de seguir petjades
    que ens han dut de molt lluny.
    Pel plaer d'un demà que engresqui
    perquè ens hi trobem a gust
    refent l'art de viure
    poder conviure
    el somni d'un món més just"

    Sara Olmos

    ResponElimina