dissabte, 20 de març del 2010

I diuen que la primavera la sang altera...

Sovint quan arriba la primavera la gent pensem en el bon temps, anar amb màniga curta pels carrers, en començar a deixar ja la jaqueta a l'armari, en fer alguna excursioneta amb la família, gaudir del sol, anar de festeta amb els amics el cap de setmana, jugar a cartes a la gespeta, etc.

Però jo sincerament quan sento o penso amb la paraula primavera, de sobte m'agafen tots els mals, al tenir al·lèrgia, la primavera no és una época gaire agradable per a mi; floreixen els camps, les flors, els arbres deixen anar el seu polen, floreixen els camps, etc. I tot això a mi em provoca un immens malestar; haver de mocar-me continuament, medicar-me (que ja ho faig durant tot l'any, però en aquesta época vaig més "empastillada" que mai), etc.

I ara aquests símptomes començen a veure la llum, ahir ja em vaig començar a trobar malament, i ara estic una mica millor gràcies a les pastilles (que no són pas poques les que em prenc), però això només ha fet que començar, i encara queda molta primavera per sobreviure, la solució serà anar a la platja cada cap de setmana (aquesta és la part bona de l'al·lèrgia, que tinc sempre una excusa per escapar-me a la platja).

Us desitjo una bona primavera,
Sònia.

1 comentari:

  1. bones!

    jo tmb tinc bastaanta alergia , ahir ja vaig començar amb les pastilles avera si m'ho calma una mica ...

    un peto

    ResponElimina