dimarts, 16 de febrer del 2010

"Si un dia el sol s'apaga i les estrelles deixen de brillar podre dir que ja no sóc català"


Sempre estem amb el mateix...

Tothom té el seu dret d'expresar el que sent vers un país, una nació, una cultura, una llengua, una persona, ...
És igual el que sigui però tothom és lliure de sentir i pensar el que vulgui, però hi ha gent que això no ho acaba d'entendre, i llavors és quan et diuen que ets un somiatruites, que vulgis o no ets Espanyol, que has de madurar perquè tenir els ideals tan radicals no porta enlloc, que ets uns separatista, que ets un capverd i que desitjes per Catalunya una independència què no és possible.

Però haurien de començar a entendre que no tothom opina de la mateixa manera, i què imposar no serveix de gran cosa, o no ho veuen que seguim lluitant? i que seguim quixant-nos?, i què els Catalans no ens sentim Espanyols, almenys els que ens estimem de veritat la nostra Terra, i també el què els hauria de passar pel cap és què la independència dels Països Catalans no és una cosa impossible, de fet en aquest món hi ha coses més o menys complicades d'aconseguir, pero tot és possible, o que et diguin que Catalunya sense Espanya no seria res, i de veritat sentir això fa molta ràbia, ho deuen dir perquè és creuen què no seriam capaços de tirar Catalunya endavant? [...].

Aquí deixo la meva opinió sobre el tema, perque m'indigno quan veig que hi ha gent que no es capaç de respectar els ideals dels altres.

No deixaré mai de lluitar pel meu país, anem avançant, i sóc conscient que possiblement jo no la viuré la independènicia (o poder sí, mai se sap), però seguiré lluitant per què els que vinguin darrere meu, puguin viure en una Catalunya lliure, sense estar lligada a Espanya, com els què hi havia avans nostre, ells segurament també desitjaven que els que anaven darrere seu, poguessin viure en un país lliure.


Salut i independència ||*||

1 comentari:

  1. M'agrada ser una idealista i pensar en el progrés de casa meva. Com que s'ha demostrat que no hi ha cap més via possible, com diu Salvador Cardús, estic segura que podrem veure i viure una Catalunya independent. Tan de bo molts joves de la teva edat tinguessin el compromís i el coratge de lluitar des de la seva petita esfera per aquest projecte col·lectiu com fas tu. Endavant! ;)

    ResponElimina