divendres, 12 de febrer del 2010

A Solsona bona gent, a solsona bona gent....



"A Solsona bona gent, a Solsona bona gent, si no haguéssim mort el ruc, si no haguéssim mort el ruc. Fa molt anys, a dalt del campanar, allá a Solsona el vam penjar."

Aquest és el primer any que vaig al Carnaval de Solsona, deitjo que sigui una gran nit, i tinc el presentiment que será així, certament no és el primer any que hi vaig, perque de petita ja hi anava amb els meus pares i els meus tiets (en tinc grans records de Solsona), pero ara es totalment diferent, jo he canviat i tinc moltes ganes de pasar-ho bé !

Estic ansiosa, potser massa, i pot ser que la nit acabi sent diferent al que m'imagino (espero que no).Però en aquest moment estic ben feliç.
Tot i que demà no podré assistir a la mitica penjada del ruc, tot i que em faria moltissima il·lusió, hi ha coses que no m'ho permeten, avui disfrutarem molt, perque el Carnaval de Solsona és una gran FESTA !

Apa paseu un bon Carnaval !

3 comentaris:

  1. Síiiiiiii!!!
    Torna la Sònia de veritat!!!
    Sònia fieshteraaa!!!!! xdxd

    Un petó guapa, i fins demà!

    ResponElimina
  2. De veritat, gràcies Noemí, un petó :)!

    ResponElimina